Warna-Warni Dunia Peranchoran (Season 1): Dan Kini, Bang Andrie Pun Menyusul Olga... :’(




 
*Sebenernye gue dah lama niatan ngepost nyang namenye nih postingan. Palagi dah mau sebulan berlalu lagi, tapi gegara sibuk jelang UKK... Tapi kagak pape deh latepost, ya kan? Toh ini kan buat episode perdana serial tulisan gue nyang judulnye Warna-Warni Dunia Peranchoran! Warna-warni bahagia dan duka nyang gue rasain sebagai news anchor lovers belakangan inih bakal gue ceritain dalam 3 sekuel, gaes. Pertama, nyang sedih-sedih gegara gue harus kehilangan salah satu news anchor favorit gue buat selamanya, kedua seneng tapi ada sedikit sedihnye (sedihnye rada mendingan, kali ini karena resign, tapi banyakan seneng sih) terkait kisah gue dengan seorang news anchor favorit gue nyang lain, dan yang ketiga momen-momen laen nyang gue rasain sebagai anchorlovers belakangan inih! Oke...*